НАДВІРНЯНСЬКА МІСЬКА РАДА
ІВАНО – ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСТЬ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 09 листопада 2021 року
№ 298-р
Про розгортання місцевого штабу із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій на автомобільних дорогах Надвірнянської міської територіальної громади у зимовий період 2021-2022 років
Відповідно до Кодексу цивільного захисту України, Положення про єдину державну систему цивільного захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09 січня 2014 року № 11, Положення про штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 26 грудня 2014 року № 1406, розпорядження облдержадміністрації від 03.04.2015 року № 210 «Про затвердження Положення про обласний штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації», розпорядження облдержадміністрації від 23.03.2017 року № 143 «Про організацію роботи регіонального штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації» та з метою забезпечення організації і координації невідкладних робіт з ліквідації можливих наслідків надзвичайної ситуації у зимовий період 2021-2022 років на території Надвірнянської міської територіальної громади:
- Розгорнути роботу місцевого штабу із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій на автомобільних дорогах Надвірнянської міської територіальної громади у зимовий період 2021-2022 років (далі Штаб).
- Начальнику Штабу, заступнику міського голови з питань інфраструктури та житлово-комунального господарства Йосипенку Олегу Володимировичу, затвердити персональний склад штабу.
- Місцем роботи Штабу визначити зал засідань Надвірнянської міської ради за адресою м. Надвірна, вул. Мазепи, 29.
- Начальнику Штабу до 10 листопада 2020 року організувати роботу Штабу. Визначити порядок чергування та надання доповідей.
- Штаб у своїй діяльності керується Положенням про штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, затвердженим наказом МВС України від 26 грудня 2014 року № 1406.
- Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Міський голова
Андрійовмч З. М.
Міський голова
Андрійович З. М.