НАДВІРНЯНСЬКА МІСЬКА РАДА
ІВАНО – ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСТЬ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 30 травня 2022 року

№ 71-р

Про визначення переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Надвірнянської територіальної громади

У зв’язку з наявною потребою в закупівлі товарів, робіт і послуг, керуючись постановою Кабінету Міністрів України “Про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану” від 28.02.2022 № 169 зі змінами (далі — Постанова):

  1. Затвердити перелік та обсяги закупівель товарів, робіт і послуг, які закуповуються для належного забезпечення потреб Надвірнянської міської ради під час дії правового режиму воєнного стану згідно додатку.
  2. Відповідальною особою за закупівлі, згідно Постанови, призначити головного спеціаліста відділу розпорядження майном управління економіки Надвірнянської міської ради Свідрак Надію Степанівну.
  3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови Писклинця І.Д. та уповноважену особу із проведення закупівель Свідрак Н.С.

Міський голова

Зіновій АНДРІЙОВИЧ

Міський голова
Зіновій АНДРІЙОВИЧ

Додаток

Перелік та обсяги закупівель товарів, робіт і послуг, які закуповуються для належного забезпечення потреб Надвірнянської міської ради під час дії правового режиму воєнного стану

№ з/пТовари, роботи і послуги, закупівлю яких необхідно здійснитиКод за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словникаОбсяг закупівлі
1.Перевищення річної замовленої потужності з розподілу газуДК 021:2015:65210000-8: Розподіл газу887,98 грн.
2.

Заміна однофазного електролічильника – 1 шт.

Профілактичний ремонт однофазного індукційного лічильника електроенергії (65) – 1шт.

ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів676,49 грн.
3.Придбання оливи 5W30 – 12 лДК 021:2015 09210000-4: Мастильні засоби5600 грн.
4.Придбання фільтрів масла та повітря – 3 шт.ДК 021:201 42910000-8: Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації1400 грн.
5.Інформаційно-технічні послуги з оброблення даних про доменні імена та розміщення даних в онлайн доступіДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів2431,45 грн.
6.

Придбання нагородної атрибутики: медалі – 42 шт.,

кубки – 4 шт., статуетки – 4 шт.

ДК 021:2015:18530000-3: Подарунки та нагороди3154 грн.
7.Послуги з постачання примірника програмного забезпеченняДК 021:2015:48440000-4: Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку19718 грн.
8.Консультаційні послуги у сфері інформаційних технологійДК 021:2015:72220000-3: Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань9000 грн.
9Послуги з виготовлення інформаційної продукціїДК 021:2015:79810000-5: Друкарські послуги4200 грн.

Керуючий справами виконавчого комітету

Олег АНТОНЮК

Керуючий справами виконавчого комітету
Олег АНТОНЮК

HomeCategoriesWishlistAccount
Search