До проекту

Положення про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2022 рік на території Надвірнянської міської територіальної громади, код згідно з КОАТУУ 2624010100

I. Визначення проблеми

Аналіз регуляторного впливу проєкту рішення міської ради «Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2022 рік на території Надвірнянської міської територіальної громади, код згідно з КОАТУУ 2624010100» підготовлено на виконання вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта», зі змінами (Постанова Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 року №1151).

Органи місцевого самоврядування в рамках, визначених Бюджетним та Податковим кодексами України, мають ухвалювати рішення про встановлення місцевих податків і зборів на наступний рік для відповідного місцевого податку чи збору.

Рішення про встановлення місцевих податків та зборів офіційно оприлюднюється до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін (плановий період). У іншому разі норми відповідного рішення міської ради застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

Кодексом визначено платників податку: фізичні особи та юридичні особи (резиденти і нерезиденти України). При цьому, окремо не розподіляються фізичні особи на громадян і фізичних осіб-підприємців. Тобто, до цієї групи платників віднесено як громадян, так і фізичних осіб-підприємців.

Платники податку – юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 01 січня звітного року й до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта/об’єктів оподаткування декларацію за формою, установленою в порядку, передбаченому статтею 46 Кодексу. Прогнозні надходження від сплати податку юридичними особами надійдуть у 2022 році.

Розв’язання проблеми встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Надвірнянської міської територіальної громади за допомогою ринкового механізму неможливе, оскільки чинним законодавством передбачено, що встановлення місцевих податків та зборів згідно з повноваженнями, визначеними в статті 12  розділу I «Загальні положення» Кодексу можуть здійснювати тільки органи місцевого самоврядування.

У разі відсутності регулювання, не сплачується  податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Недоотримання коштів бюджетом матиме негативний вплив на територіальну громаду. Оскільки не забезпечується в повному обсязі фінансування бюджетної сфери, виплати заробітної плати робітникам, які фінансуються з місцевого бюджету, місцевих цільових програм: соціальних, економічних, екологічних, розвитку підприємництва, електронного врядування, у сфері адміністративних послуг тощо.

Проблеми, які пропонується розв’язати та причини їх виникнення:

– дотримання вимог Податкового кодексу України (надалі – Кодекс) щодо податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (ст.12 Кодексу щодо повноважень міської ради до початку наступного бюджетного періоду встановити місцеві податки і збори, змінити розмір їх ставок). Причиною виникнення проблеми є встановлення ставок податку на об’єкти нерухомості лише на 2021 рік. Таким чином питання оподаткування з 01.01.2022 року буде вирішено лише частково;

– наповнення доходної частини бюджету Надвірнянської міської територіальної громади в результаті встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Ставки вказаного податку встановлюються у відсотках до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

У зв’язку з викладеним виникла необхідність ухвалити рішення про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Надвірнянської міської територіальної громади для застосування з 01.01.2022.

У 2020 році до місцевого бюджету від сплати податку надійшло 20232,0 тис. грн. тис грн.

З метою отримання інформації для здійснення обрахунків витрат суб’єктів господарювання,  що виникнуть унаслідок провадження регулювання та виконання вимог  регуляторного акта платниками – юридичними особами залежно від ресурсів, якими вони розпоряджаються, проведено консультації з місцевою спілкою підприємців, представниками бюджетонаповнюючих підприємств, депутатами, квартальними, представниками податкової служби.

Основними групами (підгрупами), на які проблема справляє вплив, є:

Групи (підгрупи)ТакНі
ГромадяниВпливає на громадян, які мають у власності житлову та/або нежитлову нерухомість. Впливає на всіх членів територіальної громади, які мають упевненість у можливості забезпечення фінансування соціально важливих місцевих програм за рахунок отриманих від запропонованого регулювання надходжень податку до місцевого бюджету.Не впливає на громадян, які не є власниками об’єк- тів нерухомості

Держава.

Органи місцевого самоврядування

До повноважень органів місцевого само-врядування віднесено право встановлювати ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (стаття 266 Кодексу). Від запропонованого регулювання прогнозуються надходження податку до місцевого бюджету, що дасть можливість направити ці кошти на фінансування соціально важливих місцевих програм, бюджетної сфери в галузях освіти, соціального захисту, житлово-комунального та дорожнього господарства, транспорту тощо
Суб’єкти господарювання

Впливає на суб’єктів господарювання, які мають у власності нерухомість.

Суб’єкти господарювання мають можливість прогнозованого планування фінансово-господарської діяльності, з урахуванням запропонованого регулювання

Не впливає на суб’єктів господа-рювання, які не є власниками об’єк-тів нерухомості

Питання наповнення місцевого бюджету, у тому числі через установлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є сферою загальних інтересів суб’єктів господарювання, органів місцевого самоврядування й громади.

Стабільність надходжень, що формують загальний фонд місцевого бюджету, дозволяє забезпечити безперебійну його життєдіяльність в різних сферах, своєчасну виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ та провести фінансування місцевих цільових програм.

Виходячи з вищевикладеного, з метою безумовного виконання Кодексу, недопущення суперечливих ситуацій, забезпечення доходної частини бюджету Надвірнянської міської територіальної громади, виконання програм соціально-економічного розвитку громади, Надвірнянська міська рада має прийняти рішення «Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2022 рік на території Надвірнянської міської територіальної громади, код згідно з КОАТУУ 2624010100»

II. Цілі державного регулювання

Проєкт рішення міської ради спрямований на розв’язання завдання, визначеного в попередньому розділі аналізу регуляторного впливу. Цілями державного регулювання є установлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на території Надвірнянської міської територіальної громади, відповідно до вимог Кодексу.

Ухвалення рішення сприяє підвищенню рівня податкової дисципліни, ефективності  контролю  державної  податкової  служби в  частині наповненості місцевого бюджету  та своєчасності сплати податку.

Кожен податок є важливою складовою доходів бюджету, оскільки забезпечує внесок у його наповнення. Згідно з бюджетним законодавством податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є одним з джерел надходжень загального фонду місцевого бюджету, за рахунок якого утримуються бюджетні установи, що забезпечують надання послуг населенню в галузях освіти, культури, охорони здоров’я, фізичної культури та спорту, житлово-комунального та дорожнього господарства, транспорту тощо.

Стабільність надходжень, що формують загальний фонд місцевого бюджету, дозволяє забезпечити безперебійну його життєдіяльність у різних сферах, забезпечити своєчасну виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ, провести всі інші соціально важливі видатки, отримати всім мешканцям міста суспільні послуги в тій чи іншій сфері, якою опікуються органи місцевого самоврядування.

III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

  1. Визначення альтернативних способів

Під час розробки проєкту регуляторного акта було розглянуто такі альтернативні способи досягнення визначених цілей:

Вид альтернативиОпис альтернативи

Альтернатива 1

Установлення мінімальної ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Альтернатива неприйнятна. Наслідком є недо-отримання надходжень до місцевого бюджету коштів,що обмежить фінансування першочергових видатків, які мають тенденцію до збільшення. Це пов’язано із зростанням заробітної плати працівників бюджетної сфери, підвищенням тарифів на енергоносії тощо. По закінченню 2021 року рішення про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, для об’єктів житлової і нежитлової нерухомості, будуть скасовані як такі, що не пройшли регуляторну процедуру і не поширюються на подальші періоди. Їх дія буде розповсюджуватися на фізичних осіб – платників податку.

Негативний вплив буде завдано територіальній громаді, оскільки відсутність надходжень до бюджету ставить під загрозу фінансування соціально важливих програм.

Альтернатива 2

Установлення максимальної ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Альтернатива може бути прийнятною.

Установлення максимальної ставки податку для об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та/або юридичних осіб, забезпечить надходження до місцевого бюджету, упорядкує відносини між органами місцевого самоврядування та громадянами, суб’єктами господарювання. Але, при цьому збільшується податкове навантаження на платників податку, можливе виникнення заборгованості зі сплати податку і як наслідок закриття суб’єктів підприємницької діяльності, зменшення кількості робочих місць, виникнення соціальної напруги населення.

Альтернатива 3

Ухвалення регуляторного акта диференційованого розміру ставок податку залежно від типів об’єктів нерухомості без диференціації від місця розташування (зональності) об’єктів нерухомості

Застосування альтернативи є найбільш прийнят-ним. Забезпечує досягнення цілей державного регулювання повною мірою. Ставка податку не диференційована залежно від місць розташування (зональності) об’єкта нерухомості але диференційована залежно від типів об’єктів нерухомості.
  1. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави (органів місцевого самоврядування)

Вид альтернативиВигодиВитрати
123

Альтернатива 1

Установлення мінімальної ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Вигоди відсутні. Незалежно від можливості покращення інвестиційної привабливості території, жителі втратять пільги, спостерігатиметься недофінансування витрат на місцеві соціально важливі програми.Дія рішення міської ради поширюється тільки на 2022 рік. На наступний бюджетний рік на території Надвірнянської міської територіальної громади відсутній регуляторний акт, що унеможливлює нарахування та сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Наслідком є недоотримання місцевим бюджетом надходжень, які можливо було б направити на фінансування соціально важливих місцевих цільових програм, бюджетної сфери в галузях освіти, соціального захисту, житлово-комунального та дорожнього господарства, транспорту тощо

Альтернатива 2

Установлення максимальної ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Прийняття нормативного акта ор-гану місцевого самоврядування з урахуванням вимог Кодексу. Збільшення надходжень до місцевого бюджету від сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, які можливо направити для забезпечення фінансування соціально важливих місцевих цільових програм, бюджетної сфери в галузях освіти, соціального захисту, житлово-комунального та дорожнього господарства, транспорту тощо.Витрати часу, матеріальних ресурсів для податкових органів на адміністрування податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ді-лянки

Альтернатива 3

Ухвалення регуляторного акта диференційованого розміру ставок податку залежно від типів об’єктів нерухомості без диференціації від місця розташування (зональності) об’єктів нерухомості

Забезпечує досягнення цілей державного регулювання повною мірою.

Передбачуваність розмірів ставок гарантує забезпечення надходжень прогнозованої суми податку до бюджету громади, що надасть можливість фінансування соціально важливих місцевих цільових програм, бюджетної сфери в галузях освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, житлово-комунального та дорожнього господарства, транспорту, тощо.

Витрати часу, матеріальних ресурсів для податкових органів на адміністрування податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ді-лянки.

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

 

Вид альтернативиВигодиВитрати
123

Альтернатива 1

Установлення мінімальної ставки податку на нерухоме майно.

Через відсутність регулювання, оскільки на законодавчому рівні не визначено розмір мінімальної ставки, громадяни не сплачують податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

Витрати відсутні для громадян у частині сплати податку.

Однак, відсутня можливість додаткового наповнення доходної частини місцевого бюджету та, відповідно, збільшення його видаткової частини для фінансування соціально важливих місцевих цільових програм, бюджетної сфери в галузях освіти, соціального захисту, житлово-комунального та дорожнього господарства, транспорту тощо

Альтернатива 2

Установлення максимальної ставки податку на нерухоме майно.

При збільшенні прогнозованого надходження до місцевого бюджету є можливість збільшення видатків на фінансування соціально важливих місцевих цільових програм, бюджетної сфери в галузях освіти, соціального захисту, житлово-комунального та дорожнього господарства, транспорту тощо. При цьому втрачається інвестиційна привабливість, що позначається на зменшенні рівня підприємницької активності, відповідного скорочення ринку праці та скороченні відповідних надходжень, що в сумі не компенсує зростання від даного податку.Зростає рівень невдоволеності та незабезпеченості громадян, можливе виникнення заборгованості зі сплати податку і як наслідок закриття суб’єктів підприємницької діяльності, зменшення кількості робочих місць, виникнення соціальної напруги населення.

Альтернатива 3

Ухвалення регуляторного акта диференційованого розміру ставок податку залежно від типів об’єктів нерухомості без диференціації від місця розташування (зональності) об’єктів нерухомості

Альтернатива в повній мірі враховує інтереси громади у наповненні місцевого бюджету, крім того диференціація за типом нерухомості дозволяє врахувати фактичний економічний стан в галузях підприємницької діяльності, що дозволяє максимально узгодити питання сплати податку та наповнення місцевого бюджету, гармонізувати розвиток підприємницької активності та розвиток соціальної інфраструктури.

При сплаті податку не виділяється окрема зональність, ставки податку диференціюються за типом нерухомості.

Вразливі категорії отримують пільги.

Оскільки відповідно до податкового законодавства податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачується до того місцевого бюджету, на території якого розташовані об’єкти нерухомості, до кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія регуляторного акта, включено також суб’єктів господарювання, що зареєстровані за межами Надвірнянської міської територіальної громади, але мають нерухомість на його території.

Вид альтернативиВигодиВитрати
123

Альтернатива 1

Установлення мінімальної ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Унеможливлюється обрахування та сплата податку. Оскільки на зако-нодавчому рівні не визначено розміру мінімальної ставки.Відсутні витрати в частині сплати податку. Тому відсут-ня можливість збільшення видатків для фінансування соціально важливих місцевих цільових програм, бюджет-ної сфери в галузях освіти, соціального захисту, житлово-комунального та дорожнього господарства, транспорту тощо

Альтернатива 2

Установлення максимальної ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Відсутні в частині сплати податку, оскільки збільшується податкове навантаження, розмір ставки подат-ку. Але, при цьому є можливість збільшення видатків для фінансу-вання соціально важливих місцевих цільових програм, бюджетної сфери в галузях освіти, соціального захисту, житлово-комунального та дорожнього господарства, транспорту тощоЧасові витрати на отримання інформації щодо змін у опо-даткуванні, інше; прямі мате-ріальні витрати на сплату податку суб’єктами господа-рювання, які підпадають під дію регулювання.

Альтернатива 3

Ухвалення регуляторного акта диференційованого розміру ставок податку залежно від типів об’єктів нерухомості без диференціації від місця розташування (зональності) об’єктів нерухомості

Враховуються повною мірою пропозиції членів територіальної громади щодо встановлення ставок з урахуванням типу об’єкта оподаткування.Часові витрати на отримання інформації щодо змін у опо-даткуванні, інше; прямі мате-ріальні витрати на сплату податку суб’єктами господа-рювання, які підпадають під дію регулювання.

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Здійснено вибір оптимального альтернативного способу з урахуванням системи бальної оцінки ступеня досягнення визначених цілей.

Оцінка ступеня досягнення цілей визначається за чотирибальною системою, де:

4 – цілі ухвалення регуляторного акта можуть бути досягнуті повною мірою (проблеми більше не буде);
3 – цілі ухвалення регуляторного акта можуть бути досягнуті майже  повною мірою (усі важливі аспекти проблеми усунені);
2 – цілі ухвалення регуляторного акта можуть бути досягнуті частково (проблема значно зменшиться, однак, деякі важливі критичні її аспекти залишаться невирішеними);
1 – цілі ухвалення регуляторного акта не можуть бути досягнуті (проблема залишається).

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотири-бальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала
123

Альтернатива 1

Установлення мінімальної ставки  податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

1Відсутні витрати.

Альтернатива 2

Установлення максимальної ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

2Збільшується податкове навантаження на грома-дян, суб’єктів господарювання у зв’язку із збільшенням розміру ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Не забезпечує рівне для всіх платників податку конкурентне середовище, можливе виникнення заборгованості зі сплати податку і як наслідок закриття суб’єктів підприємницької діяльності, зменшення кількості робочих місць, виникнення соціальної напруги населення.

Альтернатива 3

Ухвалення регуляторного акта диференційованого розміру ставок податку залежно від типів об’єктів нерухомості без диференціації від місця розташування (зональності) об’єктів нерухомості

4

Цілі ухвалення регуляторного акта можуть бути досягнуті повною мірою.

Враховуються повною мірою пропозиції членів територіальної громади щодо встановлення ставок з урахуванням типу нерухомості та норми податкового законодавства, враховуються галузі економіки, в якій використовується нерухомість

V.Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Механізм, за допомогою якого можна розв’язати визначену проблему:

Згідно з Податковим кодексом України до повноважень міських рад належить ухвалення рішення про встановлення місцевих податків і зборів.

В результаті визначення цілі, проведення аналізу поточної ситуації на території громади, інформації відділу фінансів, економічного розвитку, регуляторної діяльності Надвірнянської міської ради, вирішити питання встановлення розміру ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території  Надвірнянської міської територіальної громади пропонується шляхом ухвалення запропонованого рішення міської ради. Цей спосіб досягнення цілей є оптимальним шляхом вирішення проблеми й ґрунтується на загальнообов’язковості виконання норм рішення всіма учасниками правовідносин у системі оподаткування.

Кодексом визначено платників податку: фізичні особи та юридичні особи (резиденти і нерезиденти України). При цьому Кодексом окремо не розподіляються фізичні особи на громадян та фізичних осіб-підприємців. Тобто, до цієї групи платників віднесено як громадян, так і фізичних осіб-підприємців.

Також на законодавчому рівні для цієї групи платників передбачено особливість сплати податку. А саме: фізичні особи сплачують податок у поточному році за попередній рік..

Заходи, які мають здійснити органи влади для впровадження цього регуляторного акта:

  • розробка проєкту рішення “ Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки” та АРВ до нього;
  • опублікування повідомлення про оприлюднення проєкту рішення та АРВ до нього;
  • оприлюднити проєкт рішення разом з АРВ до нього на офіційному вебсайті Надвірнянської ради та її виконавчого комітету у засобах масової інформації з метою отримання зауважень і пропозицій у термін, визначений Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»;
  • розглядаються обґрунтовані пропозиції та зауваження до проєкту рішення, надані суб’єктами господарювання, представниками територіальної громади в установленому законом порядку;
  • підготовка експертного висновку постійної комісії щодо відповідності проєкту рішення вимогам статей 4 та 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»;
  • отримання пропозицій по удосконаленню проєкту рішення від Державної регуляторної служби України;
  • прийняття рішення ;
  • офіційне оприлюднення, у спосіб, передбачений статтею 12 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»;
  • проведення заходів з відстеження результативності дії прийнятого рішення.

Ухвалення рішення про встановлення місцевих податків і зборів забезпечить встановлення додаткових пільг по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки:

  • надання пільг інвалідам першої і другої групи, фізичним особам, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років; ветеранам війни та особам, на яких поширюється дія Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”;
  • звільнення від оподаткування гаражів, які перебувають у власності фізичних осіб платників податку;
  • звільнення від оподаткування об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності комунальних підприємств.

Таким чином, упровадження регуляторного акта забезпечить дотримання норм чинного податкового законодавства як органами державної податкової служби, органами місцевого самоврядування, так і суб’єктами господарювання, у тому числі нерезидентами, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, та громадянами, що сплачують податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у порядку та на умовах, визначених Кодексом і цим регуляторним актом.

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні впроваджувати або виконувати ці вимоги

Дія регуляторного акта розповсюджується на фізичних та юридичних осіб, у тому числі нерезидентів, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, розташованих на території Надвірнянської міської територіальної громади.

Податок не є новим, тому додаткових витрат бюджету на впровадження та адміністрування  регулювання не передбачається. Незалежно від того чи будуть встановлені ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, видатки фіскальних органів та органів місцевого самоврядування не зміняться.

Здійснено розрахунок витрат на виконання вимог регуляторного акта для органів виконавчої влади та для суб’єктів господарювання великого, середнього й малого підприємництва згідно з Методикою проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженою Постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року №308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта».

VIІ. Обгрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Рішення набирає чинності з початку бюджетного періоду, тобто з 01.01.2022, та діє протягом року, з можливістю внесення змін до нього та його відміни в разі змін у чинному законодавстві.

Упровадження та виконання вимог проєкту рішення міської ради не потребує забезпечення ресурсами, оскільки податок не є новим.

На дію регуляторного акта можуть негативно вплинути економічна криза та значні темпи інфляції.

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Досягнення визначених цілей шляхом виконання вимог нового регуляторного акта забезпечить надходження до місцевого бюджету коштів для виконання заходів, передбачених місцевими цільовими програмами.

До кількісних показників належать: чисельність платників податку, на яких поширюється дія регуляторного акта, та суми коштів від його сплати.

Крім кількісних показників до вигод належить забезпечення фінансування місцевих програм за рахунок збільшення надходжень коштів до бюджету від сплати податку.    

Для відстеження результативності дії регуляторного акта визначено такі показники:

IХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Відстеження результативності дії акта буде здійснюватися в терміни, визначені Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та відповідно до методики, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року №308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта», зі змінами:

  • базове відстеження буде проводитися до дня набуття чинності регуляторним актом з метою оцінки стану суспільних відносин, на врегулювання яких спрямована дія акта;
  • повторне відстеження буде проводитися за три місяці до дня закінчення визначеного строку, але не пізніше дня закінчення визначеного строку з метою оцінки ступеня досягнення актом визначених цілей, тобто встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, відповідно до вимог Кодексу (базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року – 2022 рік ).

Відстеження результативності дії акта буде здійснюватися відповідальними за підготовку – Управління економіки Надвірнянської міської ради, шляхом аналізу статистичних даних щодо чисельності платників податку та надходження коштів до місцевого бюджету, наданих Надвірнянською Державною податковою інспекцією ГУ ДПС в Івано-Франківській області розробникам регуляторного акта, та на підставі консультацій з представниками консультативно-дорадчих органів щодо розміру коштів і часу суб’єктів господарювання на виконання вимог регулювання.

Аналіз регуляторного акта розроблений у відповідності до статей 4, 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року №308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта», зі змінами.

Секретар міської ради

Т. М. ПЕКАРСЬКИЙ

Секретар міської ради
Т. М. Пекарський

HomeCategoriesWishlistAccount
Search