Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Надвірнянської міської ради Івано-Франківської області «Про затвердження Правил приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення м. Надвірна»
Назва акта – рішення Надвірнянської міської ради Івано-Франківської області «Про затвердження Правил приймання стічних вод до системи централізованого водовідведення м. Надвірна».
Регуляторний орган – Надвірнянської міської ради Івано-Франківської області.
Розробник документа – Комунальне підприємство «Надвірнаводоканал» Надвірнянської міської ради.
Відповідальна особа – головний інженер Бабій Олег Михайлович
Контактний телефон – (03475)2-90-81
Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Надвірнянської міської ради Івано-Франківської області «Про затвердження Правил приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення м. Надвірна» розроблено на підставі Закону України від 11.09.2003 №1160-VІ «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 №1151 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 №308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акту»).
1. Визначення проблеми.
Система централізованого водовідведення м. Надвірна призначена для приймання, відведення та передачі стічних вод на очисні споруди ПАТ “Нафтохімік Прикарпаття”. До системи централізованого водовідведення м. Надвірна приймаються стічні води від населення та стічні води від установ, організацій і промислових підприємств (далі – Підприємства), які за якістю і режимом скиду повинні відповідають вимогам місцевих Правил приймання стічних вод до системи централізованого водовідведення міста, затверджених місцевими органами виконавчої влади. Правила регулюють взаємовідносини між КП «Надвірнаводоканал» та юридичними особами незалежно від форм власності та відомчої належності, фізичних осіб – підприємців, фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність і взяті на облік як самозайняті особи у контролюючих органах згідно з Податковим кодексом України, які скидають стічні води до системи централізованого водовідведення м. Надвірна.
На теперішній час існує загальна проблема щодо вирішення питання контролю приймання стічних вод до системи централізованого водовідведення міста Надвірна.
Даним регуляторним актом пропонується вирішити такі питання:
- запобігання порушенням у роботі системи централізованого водовідведення м. Надвірна;
- підвищення ефективності роботи системи централізованого водовідведення і безпеки її експлуатації;
- забезпечення охорони навколишнього природного середовища від забруднення скидами стічних вод;
- впровадження ефективного контролю щодо скиду стічних вод до системи централізованого водовідведення м. Надвірна;
– затвердження порядку виявлення та впровадження заходів впливу у разі порушення вимог щодо скиду стічних вод до системи централізованого водовідведення (відключення від системи централізованого водопостачання та водовідведення, стягнення з виробника грошових сум за порушення природоохоронного законодавства, тощо).
Причинами та умовами виникнення зазначених проблем стало скасування «Інструкції про встановлення та стягнення плати за скид промислових та інших стічних вод у системи каналізації населених пунктів та «Правил приймання стічних вод підприємств у комунальні та відомчі системи каналізації населених пунктів України» (згідно розпорядження Кабінету Міністрів України №166-р від 10.03.17р.).
Тобто, в місті на теперішній час відсутній порядок здійснення контролю за скидом стічних вод у міську каналізаційну мережу.
Нормативно-правова основа прийняття даного рішення ґрунтується на Водному Кодексі України, Законі України «Про охорону навколишнього природного середовища», Законі України «Про водовідведення та очищення стічних вод», Постанові Кабінету Міністрів України від 25.03.1999р. № 465 «Про затвердження Правил охорони поверхневих вод від забруднення зворотними водами», Правилах користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України, затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 27 червня 2008 року № 190, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 07 жовтня 2008 року за № 936/15627, наказі Держжитлокомунгоспу України від 05.07.1995р. № 30 «Про затвердження Правил технічної експлуатації систем водопостачання та каналізації населених пунктів України», і зареєстрованих Мінюстом України 21.07.1995 №231/767 із змінами і доповненнями, внесеними наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 04.01.2005 №2, Правилах приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення, затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 01.12.2017 № 316, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 р. за № 56/31508.
Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:
Групи (підгрупи) | Так | Ні |
Громадяни | Х |
|
Держава | Х |
|
Суб’єкти господарювання, | Х |
|
у тому числі суб’єкти малого підприємництва* | Х |
|
Ринковий механізм – це механізм взаємозв’язку і взаємодії основних елементів ринку: попиту, пропозиції, ціни, конкуренції та основних економічних законів ринку. Враховуючи, що питання затвердження Правил приймання стічних вод до системи централізованого водовідведення міста Надвірна не залежить від зазначених вище елементів ринку дана проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів.
Дана проблема не може бути розв’язана за допомогою діючих регуляторних актів в зв’язку з тим, що п. 4 Правил приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення, затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 01.12.2017 № 316 передбачено, що на підставі цих Правил виробник розробляє місцеві Правила приймання, в яких враховують місцеві особливості приймання та очищення стічних вод, а також визначають ДК забруднюючих речовин, що можуть скидати до системи централізованого водовідведення.
Місцеві правила приймання затверджуються органами місцевого самоврядування та є обов’язковими для виробників та споживачів.
2. Цілі регулювання.
Цілями державного регулювання є запобігання порушенням у роботі системи централізованого водовідведення, підвищення ефективності роботи системи і безпеки її експлуатації та забезпечення охорони навколишнього природного середовища від забруднення скидами стічних вод підприємств та житлового сектору за рахунок:
– забезпечення безаварійної роботи системи централізованого водовідведення (запобігання замулювання, утворенню жирових наростів в трубопроводах, закупорки трубопроводів, також агресивного впливу на матеріал труб, колодязів, устаткування);
– забезпечення екологічної безпеки.
Правилами встановлюються:
– нормативні показники загальних властивостей і кількості стічних вод, що приймаються у систему каналізації;
– перелік і нормативи допустимих концентрацій забруднюючих речовин, що приймаються у систему каналізації;
– перелік речовин заборонених до скидання в системи каналізації;
– визначення та встановлення відповідальності за порушення вимог до скиду стічних вод, що скидаються до системи централізованого водовідведення..
3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей.
3.1. Визначення альтернативних способів
Вид альтернативи | Опис альтернативи |
Альтернатива 1 | Ввести в дію запропонований регуляторний акт. |
Альтернатива 2 | Залишити наявний стан справ без змін. |
Альтернатива 3 | Внесення змін до Водного Кодексу України, Закону України «Про водовідведення та очищення стічних вод» та Правил користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України щодо відміни регулювання стосовно організації порядку скиду стічних вод до систем централізованого водовідведення |
3.2. Оцінка впливу на сферу інтересів держави
Вид альтернативи | Вигоди | Витрати |
Альтернатива 1 | Введення в дію запропонованого акту позитивно вплине на: – забезпечить запобігання порушення технологічного режиму очищення стічних вод внаслідок наднормативного надходження забруднюючих речовин; – забезпечить безпечну експлуатацію мереж міської системи каналізації; – попередження забруднення водного об’єкту недостатньо очищеними стічними водами | Реалізація проекту регуляторного акта не потребує додаткових витрат з державного та/або місцевого бюджету |
Альтернатива 2 | відсутні | відсутні |
Альтернатива 3 | При внесенні змін до чинного законодавства (Водного Кодексу України, Закону України «Про водовідведення та очищення стічних вод» та Правил користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України) щодо відміни державного регулювання стосовно створення умов щодо організації порядку скиду стічних вод до системи централізованого водовідведення регуляторний акт приймати не потрібно. Вигоди відсутні. | відсутні |
3.3. Оцінка впливу на сферу інтересів громадян
Вид альтернативи | Вигоди | Витрати |
Альтернатива 1 | Вигодою введення в дію запропонованого регуляторного акта є прозорість та якість для населення умов діяльності КП «Надвірнаводоканал» та контраген-тів підприємства, покращення екологічного стану міста, який є візитною карткою кожного населеного пункту та показником рівня участі міської громади у вирішенні проблем та перспектив розвитку сфери екології міста. Створює єдиний порядок та умови для приймання стічних вод підприємств до систем централізованого водовідведення, за яких не порушується робота комунальних каналізаційних мереж, забезпечує єдину процедуру проведення контролю за складом та властивостями стічних вод, що скидаються підприємствами до систем централізованого водовідведення, виконання вимірювань показників складу та властивостей проб стічних вод. | відсутні |
Альтернатива 2 | Стан справ залишиться без змін. Вигоди відсутні. |
|
Альтернатива 3 | Вигоди відсутні. |
|
3.4. Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарської діяльності
Показник | Великі | Середні | Малі | Мікро | Разом | ||
Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць | 8 | 38 | 305 | 0 | 351 | ||
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків | 2 | 11,0 | 87,0 | 0 | 100 | ||
Вид альтернативи | Вигоди | Витрати | |||||
Альтернатива 1
| Вигодою введення в дію запропонованого регуляторного акту є запобігання порушенням у роботі систем централізовано-го водовідведення, підвищення ефективності роботи системи і безпеки її експлуатації та забезпечення охорони навколишнього природного середовища від забруднення скидами стічних вод підприєм-ств та житлового сектору. Правилами регулюються відносини між КП «Надвірна-водоканал» і споживачами, а також дотримання та виконання нормативів водовідведення по кількості і якості стічних вод, прийнятих від споживачів до системи централізованого водо-відведення. Вигодою введення в дію запропонованого регулятор-ного акту є можливість користуватися врегульованим єдиним для всіх споживачів та прозорим механізмом контролю за якістю та кількістю стічних вод споживачів, що скидаються до системи централізованого водовідведення. | Витрати за скид стічних вод з понаднормативними забрудненнями згідно «Порядку визначення розміру плати, що справляється за понаднормативні скиди стічних вод до системи централізованого водовідведення», що визначаються для кожного випадку окремо. Тобто відповідно до вищевикладеного порядку, розмір плати, що сплачуватимуть суб’єкти господарювання, за скид понаднормативно забруднених стічних вод буде залежати від об’єму стічних вод та перевищення допустимих концентрацій забруднюючих речовин.
| |||||
Альтернатива 2 | відсутні | відсутні | |||||
Альтернатива 3 | відсутні | відсутні | |||||
Під час проведення оцінки впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва окремо кількісно визначити витрати, які будуть виникати внаслідок дії регуляторного акта неможливо. (згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).
Сумарні витрати за альтернативами | Сума витрат, грн. |
Альтернатива 1. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва | 0 |
Альтернатива 2. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва | 0 |
Альтернатива 3. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва | 0 |
4. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей.
Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми) | Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки) | Коментарі щодо присвоєння відповідного бала | |||
Альтернатива 1 | 4 | Є найбільш ефективним способом досягнення цілей. Цілі прийняття регуляторного акту, які можуть бути досягнуті повною мірою. Прийняття регуляторного акту надасть можливість: – забезпечення єдиного порядку проведення контролю за складом та властивостями стічних вод, що скидаються Підприємствами до системи централізованого водовідведення. | |||
Альтернатива 2 | 1 | Є недоцільним, оскільки не дозволить досягнути цілей державного регулювання та не відповідає вимогам чинного законодавства України | |||
Альтернатива 3 | 1 | Є недоцільним, оскільки не дозволить досягнути цілей державного регулювання. | |||
Рейтинг результативності | Вигоди (підсумок) | Витрати (підсумок) | Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу | ||
Альтернатива 1 | Вигодою введення в дію запропонованого регуляторного акту є – забезпечення єдиних вимог для проведення контролю за якістю стічних вод, що скидаються Споживачами до системи централізованого водовідведення. – забезпечення охорони навколишнього природного середовища від забруднення скидами стічних вод споживачів. | Витрати суб’єктів господарювання, пов’язані лише з виконанням договірних зобов’язань щодо визначення розміру плати, що справляється за понаднормативні скиди стічних вод до системи централізованого водовідведення. | Прийняття даного регуляторного акту дасть можливість користуватися врегульованим, єдиним, зрозумілим для всіх, прозорим порядком контролю за складом та властивостями стічних вод, що скидаються споживачами до системи централізованого водовідведення, | ||
Альтернатива 2 | – | – | Альтернатива 2 не вирішує поставлених цілей | ||
Альтернатива 3 | – | – | Альтернатива 3 не вирішує поставлених цілей | ||
Рейтинг | Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи | Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта |
Альтернатива 1 | Перевагою обраної альтернативи є нормативно-правове врегулювання даного питання на місцевому рівні, можливість користуватися врегульованими правилами приймання стічних вод до системи централізованого водовідведення та Порядком визначення розміру плати, що справляється за понаднормативні скиди стічних вод до системи централізованого водовідведення. Прийняття цього регуляторного акту дає максимальну можливість додержання норм чинного законодавства з охорони навколишнього середовища. Саме такий спосіб дозволить досягнути поставлених цілей належним чином. | На дію даного регуляторного акту може негативно вплинути нескоординована належним чином робота органів місцевої влади. Також загальна економічна криза може призвести до зменшення кількості суб’єктів господарювання, бажаючих здійснювати підприємницьку діяльність, в тому числі пов’язану зі скидом стічних вод в міську каналізаційну мережу.
|
Альтернатива 2 | Залишення ситуації, що склалась, без змін, не забезпечить досягнення поставленої цілі. Отже, така альтернатива є неприйнятною. | Х |
Альтернатива 3 | При внесені змін до чинного законодавства цілі прийняття регуляторного акта не можуть бути досягнуті у зв’язку з відсутністю підстав його прийняття на законодавчому рівні. Отже, така альтернатива є неприйнятною. | Х |
5. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми.
На підставі проведення вище аналізу регуляторного впливу найбільш оптимальним способом досягнення встановлення цілей є Альтернатива 1, тобто для розв’язання проблеми пропонується прийняти запропонований регуляторний акт.
Цілями державного регулювання для даного проекту регуляторного акту є:
– безаварійна робота, безпечна експлуатація і довговічність системи централізованого водовідведення (запобігання замулювання, утворюванню жирових наростів в трубопроводах, закупорки і загазованості трубопроводів, а також агресивного впливу на матеріал труб, колодязів, устаткування);
– екологічна безпека навколишнього середовища .
Розв’язання проблеми, визначеної в розділі І даного аналізу регуляторного впливу, досягається шляхом затвердження проекту рішення Надвірнянської міської ради Івано-Франківської області «Про затвердження Правил приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення міста Надвірна».
Впровадження цього регуляторного акту передбачає здійснення органом місцевого самоврядування певних організаційних заходів на виконання та у відповідності до вимог законодавства України про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності, а саме:
- складання структурним підрозділом міської ради, який відповідає за впровадження цього регуляторного акта, відповідного проекту рішення (внесення до плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів) та аналізу регуляторного впливу (АРВ) до нього;
- оприлюднення проекту регуляторного акту разом з АРВ з метою обговорення та одержання зауважень та пропозицій від фізичних та юридичних осіб;
внесення проекту регуляторного акта (за наявності разом зі зведеною таблицею зауважень та пропозицій до проекту регуляторного акта та АРВ отримані розробником протягом місяця з моменту оприлюднення) на розгляд виконавчого комітету міської ради;
- у разі прийняття регуляторного акту – оприлюднення у найбільш доступний спосіб для споживачів;
- у разі прийняття регуляторного акту здійснення базового (повторного, періодичного) відстеження відповідно до вимог чинного законодавства.
Враховуючи вищезазначене, ступінь ефективності обраного механізму та заходів досягнення цілей державного регулювання оцінено, як високий.
6. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги
Для впровадження вимог цього регуляторного акту не потрібно додаткових витрат з бюджету. Здійснення планових заходів з державного нагляду (контролю) вже віднесено до компетенції відповідних органів державної влади. Введення в дію регуляторного акту не потребує збільшення штату державних службовців та додаткового створення нових комунальних служб.
7. Обґрунтування строку дії запропонованого регуляторного акту.
Обмеження строку дії акта немає.
Структура запропонованого проекту рішення розроблена з урахуванням можливості доповнення або внесення змін до нього у разі зміни чинного законодавства України.
8. Визначення показників результативності дії регуляторного акта.
Кількісні показники будуть зазначатися розробником при здійсненні відстеження результативності дії регуляторного акта, які будуть надаватися відповідно до Порядку контролю за скидом стічних вод до систем централізованого водовідведення визначеному в Правилах приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення м. Надвірна
Кількісними показниками результативності дії регуляторного акта є:
– систематичне обстеження та здійснення лабораторного контролю щодо дотримання величин ДК забруднюючих речовин у стічних водах споживачів при водовідведенні у міську каналізаційну мережу м. Надвірна відповідно до розділу Правил приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення м. Надвірна;
– пред’явлення споживачам претензій та позовів при виявлені порушень в частині наднормативного та понадлімітного скиду забруднюючих речовин у систему централізованого водовідведення м. Надвірна.
Якісними показниками результативності дії регуляторного акта є:
– забезпечення охорони навколишнього природного середовища від забруднення скидами стічних вод споживачів;
– рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основними положеннями акту.
9. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта.
У разі прийняття регуляторного акту послідовно здійснюватиметься відстеження його результативності згідно зі статею10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та Методикою відстеження результативності регуляторного акту, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 за № 308.
Базове відстеження результативності зазначеного регуляторного акта здійснюватиметься до набрання чинності цього регуляторного акта.
Повторне відстеження результативності буде здійснено через рік з моменту набрання чинності цього акту, періодичне відстеження – буде здійснюватись раз на три роки, починаючи з дня виконання заходів повторного відстеження.
Директор КП “Надвірнаводоканал”
Андрій АНДРУСЯК
ТЕСТ малого підприємництва (М-Тест)
- Консультації з представниками малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання.
Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 01.10.2024 по 30.10.2024.
Порядковий номер | Вид консультації | Кількість учасників консультацій, осіб | Основні результати консультацій (опис) |
| Опитування суб’єктів господарювання в ході робочих зустрічей.
|
12 | Надано пропозиції стосовно додержання рівня встановлених допустимих концентрацій забруднюючих речовин, необхідності виконання робіт по забезпеченню пропускної здатності мереж централізованого водовідведення, будівництва локальних очисних споруд та їх своєчасного обслуговування та постійного моніторингу якості стічних вод з метою забезпечення дотримання встановлених концентрацій для подальшого сталого функціонування очисних споруд каналізації |
| робочі наради | 2 | Відбулося обговорення питання про необхідність прийняття «Правил приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення міста Надвірна» |
- Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (малі):
кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 351 (одиниць);
питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 87,0 %.
- Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання
Порядковий номер | Найменування оцінки | У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання) | Періодичні (за наступний рік) | Витрати за | |||||
Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання | |||||||||
1. | Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів) | – | – | – | |||||
2. | Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування | – | – | – | |||||
3. | Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати – витратні матеріали) | – | – | – | |||||
4. | Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування) | – | – | – | |||||
5. | Інші процедури (уточнити) | – | – | – | |||||
6. | Разом, гривень | – | – | – | |||||
7. | Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць | – | |||||||
8. | Сумарно, гривень
| – | – | – | |||||
Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування | |||||||||
9. | Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання (пошук тексту рішення на сайті Надвірнянської міської ради) Формула: витрати часу на отримання інформації про регулювання, Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) |
0.5 год*48,0 грн/год=24,00
|
0.5 год/24,0
| 2,5 год/120,0 | |||||
10. | Процедури організації виконання вимог регулювання Формула: витрати часу на підписання договору Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) | 1.00 год/48/грн.год
| 1.00 год/48/грн. год
| 5,0 год/240,0 | |||||
11. | Процедури офіційного звітування
| Додаткової звітності не потребують | – | – | |||||
12. | Процедури щодо забезпечення процесу перевірок | – | – | – | |||||
13. | Інші процедури | – | – | – | |||||
14. | Разом, гривень | 72,0 | – | 360,0 | |||||
15. | Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць | 351 | – | 351 | |||||
16. | Сумарно, гривень
| 25272,0 | – | 126360,0 | |||||
Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва
Розрахунок бюджетних витрат на адміністрування регулювання здійснюється окремо для кожного відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування, що залучений до процесу регулювання.
Державний орган, для якого здійснюється розрахунок вартості адміністрування регулювання:
Комунальне підприємство «Надвірнаводоканал» Надвірнянської міської ради
Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва – за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро-підприємництв) | Планові витрати часу на процедуру | Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата) | Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта | Оцінка кількості суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання | Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень |
1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання | 0.5 год | 48,0 грн. | 1 | 3* | 72,0 |
2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі: | 0.5 год | 48,0 грн | 2 | 3* | 144,0 |
Камеральні | – | – | – | – | – |
Виїзні | – | – | – | – | – |
3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання | 1.00 год | 48,0 | 1 | 3* | 144,0 |
4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання | 1.00 год | 48,0 | 2 | 3* | 288,0 |
5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання | – | – | – | – | – |
6. Підготовка звітності за результатами регулювання | – | – | – | – | – |
7. Інші адміністративні процедури (уточнити): | – | – | – | – | – |
Разом за рік | Х | Х | Х | Х | 648,0 |
Сумарно за п’ять років | Х | Х | Х | Х | 3240,0 |
* – враховані ті підприємства, внаслідок діяльності яких можуть утворюватися понаднормативні забруднення.
- Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання
Порядковий номер | Показник | Перший рік регулювання (стартовий) | За п’ять років |
1. | Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання | – | – |
2. | Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування | 25272,0 | 126360,0 |
3 | Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання | – | – |
4. | Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва | 648,0 | 3240,0 |
5. | Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання | 25920,0 | 129600,0 |
- Розроблення коригуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання.
Коригуючі (пом’якшувальні) заходи для малого підприємництва не застосовуються.
Директор КП “Надвірнаводоканал”
Андрій АНДРУСЯК