Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Надвірнянської міської ради Івано-Франківської області «Про затвердження Правил приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення м. Надвірна»

Аналіз регуляторного впливу проекту  рішення виконавчого комітету Надвірнянської міської ради «Про встановлення тарифів на послуги з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів» підготовлено відповідно до вимог Закону України від 11.09.2003 №1160-IV «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 №308 «Про затвердження методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 №1151 та Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755- IV (із змінами і доповненнями).

Аналіз розроблено з метою реалізації державної політики у сфері надання послуг з користування  майданчиками для платного паркування транспортних засобів, що надаються операторами паркування  – суб’єктами господарювання, які забезпечують  створення  належних умов паркування  транспортних засобів  через облаштування і утримання майданчиків для платного паркування транспортних засобів на визначеній території  у визначений час, якісне утримання та  експлуатацію майданчиків для платного паркування  та створення належних правових підстав  для затвердження  економічно – обґрунтованих  тарифів на  вказані послуги, що в свою чергу  забезпечить надходження до міського бюджету  за місця паркування транспортних засобів.

І. Визначення проблеми.

Проблема, яку необхідно вирішити шляхом прийняття даного рішення, полягає у впорядкуванні паркування в м. Надвірна, відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та постанови Кабінету Міністрів України від 02.03.2010 р. № 258 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів».

Відповідно до підпункту 7-1 пункту “а” частини першої статті 30 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать власні (самоврядні) повноваження: прийняття рішень про розміщення, обладнання та функціонування майданчиків для паркування транспортних засобів та стоянок таксі на вулицях і дорогах населених пунктів, здійснення контролю за дотриманням визначених правилами паркування транспортних засобів вимог щодо розміщення, обладнання та функціонування майданчиків для паркування.

Підпункт 2 пункту “а” частини першої статті 28 «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачає, що до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать власні (самоврядні) повноваження, а саме встановлення в порядку і межах, визначених законодавством, тарифів на побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання та централізоване водовідведення, послуги з постачання гарячої води, які встановлюються Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг), транспортні та інші послуги.

Відповідно до  статті 6 Закону України «Про дорожній рух» до компетенції міських рад та їх виконавчих органів, районних рад та районних державних адміністрацій належить прийняття рішень про розміщення, обладнання та функціонування майданчиків для паркування транспортних засобів та стоянок таксі на вулицях і дорогах населених пунктів, здійснення контролю за дотриманням визначених правилами паркування транспортних засобів вимог щодо розміщення, обладнання та функціонування майданчиків для паркування.

Відповідно до статті 52-2 Закону України «Про дорожній рух» при розміщенні транспортних засобів на майданчику для платного паркування особи, які розміщують транспортні засоби на такому майданчику, оплачують вартість послуг з користування майданчиком для платного паркування транспортного засобу згідно з тарифом, встановленим органом місцевого самоврядування відповідно до порядку формування тарифів на послуги з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів, затвердженого Кабінетом Міністрів України (Постанова Кабінету Міністрів України від  02 березня 2010 року № 258 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів» (зі змінами).

Відповідно до пункту 5 Постанови Кабінету Міністрів України від  03 грудня 2009 року № 1342 «Про затвердження Правил паркування транспортних засобів» паркування може бути платним або безоплатним  відповідно до рішення органу місцевого самоврядування або оператора.

Пунктом 30 вказаної Постанови визначено, що під час паркування на майданчику для платного паркування користувач сплачує вартість послуг з користування майданчиками для платного паркування згідно з тарифом, установленим виконавчими органами сільських, селищних, міських рад у порядку і межах, визначених законодавством, з урахуванням переліку основних послуг (наказ Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 18 серпня 2010 року № 287 «Про затвердження Переліку основних послуг з утримання майданчиків для платного паркування»).

Проблеми з паркуванням транспорту спричиняють ускладнення дорожнього руху, підвищення безпеки дорожнього руху, економічні збитки, а також негативно впливають на туристичну привабливість  міста, стан навколишнього середовища, загальну комфортність міста. Основною причиною необхідності прийняття  рішення виконавчого комітету Надвірнянської міської ради «Про тарифи на послуги з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів» є зростання кількості автомобілів, в результаті чого паркування автомобілів у місті Надвірна набуло стихійного характеру.

Проєкт регуляторного акту підготовлений з метою забезпечення ефективного функціонування майданчиків для паркування транспортних засобів, стабілізації надходжень до бюджету міста від збору за місця для паркування транспортних засобів, створення належних правових підстав  для затвердження  економічно – обґрунтованих тарифів на  вказані послуги у місті Надвірна. Окрім цього, розвантаження центральної частини міста від легкового транспорту дозволить збільшити пропускну спроможність вулиць, що в свою чергу дозволить створити більш сприятливі умови для роботи громадського транспорту.

Враховуючи викладене, оператори паркування ПП «Ярко-ІФ» та СТ Надвірнянське кооперативне торгове об’єднання  подали розрахунки тарифів на послуги з користування  майданчиками для платного паркування транспортних засобів відповідно до Порядку формування тарифів  на послуги з користування  майданчиками для платного паркування  транспортних засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України  від 02.03.2010р. № 258 (із змінами) «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з користування майданчиками для платного  паркування транспортних засобів» (надалі – Порядок).  

На основі наданих розрахунків, підготовлений проект рішення виконавчого комітету Надвірнянської міської ради  «Про встановлення тарифів на послуги з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів»

Регуляторний акт підготовлений з метою затвердження тарифів на послуги з користування майданчиками для платного паркування в м.Надвірна. Дія регуляторного акта чітко регламентує відносини між громадою міста, суб’єктами господарювання в сфері надання послуг з паркування транспортних засобів та виконавчим комітетом Надвірнянської міської ради. 

                        Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни (користувачі парковки)

+

Держава

+

Суб’єкти господарювання,

+

у тому числі суб’єкти малого підприємництва*

+

ІІ. Цілі державного регулювання.

Цілями державного регулювання є:

  • стабілізація надходжень коштів до бюджету міста від збору за місця для паркування транспортних засобів;
  • забезпечення ефективного функціонування майданчиків для паркування транспортних засобів;
  • забезпечення економічної обґрунтованості та прозорості тарифів;
  • підвищення рівня безпеки дорожнього руху, дисципліни водіїв та культури паркування автотранспортних засобів.

Метою прийняття рішення є впорядкування вуличного паркування в місті Надвірна; забезпечення найбільш гармонійного використання громадського простору в інтересах усіх мешканців міста. Майданчики для паркування зменшить імовірність появи значної кількості стихійних, нелегальних місць паркування та недоотримання надходжень до бюджету міста від збору за місця для паркування транспортних засобів. Зазначений регуляторний акт дозволить підвищити рівень безпеки дорожнього руху та пропускної спроможності проїжджих частин на території міста.

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей.

  1. Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи

Опис альтернативи

 

Альтернатива 1

Прийняття запропонованого проекту рішення «Про встановлення тарифів на послуги з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів»

Альтернатива 2

Не прийняття рішення «Про встановлення тарифів на послуги з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів» (відсутність регулювання)

Альтернатива 3

Не винесення на розгляд виконавчого комітету проєкту рішення «Про тарифи на послуги з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів»

 

  1. Оцінка впливу на сферу інтересів держави:

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Прийняття рішення дасть можливість  реалізувати суб’єктами господарювання своє право на підприємницьку діяльність, а також буде забезпечено надходження до міського бюджету від збору коштів за місця для паркування транспортних засобів.

 

Відсутні

Альтернатива 2

Відсутні

Дана альтернатива не зможе забезпечити реалізацію державної політики у сфері тарифоутворення та не дасть можливість реалізувати суб’єктами господарювання своє право на підприємницьку діяльність, а також не буде забезпечено надходження до міського бюджету від збору коштів за місця для паркування транспортних засобів в повному обсязі

 

Альтернатива 3

 

Відсутні

Утримання місць для паркування транспортних засобів за рахунок коштів бюджету територіальної громади

 

  1. Оцінка впливу на сферу інтересів громадян:

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Впорядкування вуличного паркування в центральній частині міста;  зменшення появи значної кількості стихійних, нелегальних місць паркування та доотримання надходжень до бюджету територіальної громади міста; забезпечення найбільш  гармонійного використання громадського простору в інтересах усіх мешканців міста.

Будуть забезпечені пільги для учасників бойових дій (за наявності посвідчення).

 

Оплата вартості послуг з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів

 

 

Альтернатива 2

 

Відсутність необхідності сплачувати вартість послуг з користування майданчиками для паркування транспортних засобів. Не можливість забезпечення надходжень коштів у бюджет. Надання власникам автотранспорту кваліфікаційних послуг з користування майданчиками для платного паркування буде відсутня.

Не буде забезпечено покращення естетичного вигляду та благоустрою міста.

Не буде організовано підвищення рівня безпеки дорожнього руху та пропускної спроможності проїжджих частин на території міста.

Не буде забезпечено пільги для учасників бойових дій (за наявності посвідчення)

 

Альтернатива 3

Відсутність необхідності сплачувати вартість послуг з користування майданчиками для паркування транспортних засобів. Не можливість забезпечення надходжень коштів у бюджет. Надання власникам автотранспорту кваліфікаційних послуг з користування майданчиками для платного паркування буде відсутня.

Збільшення часу для пошуку вільних місць для паркування транспортних засобів

 

  1. Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання:

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

2

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

При встановленні оптимальних тарифів за місця для паркування транспортних засобів збільшиться надходження до бюджету територіальної громади міста, оператор отримає економічно обґрунтований тариф та можливість отримання прибутку

Крім сплати сум податку, витрати та вигоди операторів  будуть у тому, що тариф дасть можливість отримувати прибуток та покращувати сферу діяльності

Альтернатива 2

відсутні

Відмова від введення в дію запропонованого регуляторного такту призведе до виникнення непорозумінь між платниками податків та органами державної податкової служби щодо справляння збору за місця для паркування транспортних засобів, одночасно з цим не буде забезпечено безумовне виконання чинного законодавства

Альтернатива 3

відсутні

Відсутність оптимізації надходжень від збору за надходження до бюджету територіальної громади міста, унеможливлює оператору отримання прибутку

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Оцінка ступеня досягнення визначених цілей визначається за чотирибальною системою, де:

4 – цілі прийняття регуляторного акта можуть бути досягнуті повною мірою (проблема більше існувати не буде);

3 – цілі прийняття регуляторного акта можуть бути досягнуті майже  повною мірою (усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть);

2 – цілі прийняття регуляторного акта можуть бути досягнуті частково (проблема значно зменшиться, деякі важливі та критичні аспекти проблеми залишаться невирішеними);

1 – цілі прийняття регуляторного акта не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати).

 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

4

Альтернатива 1 дозволяє повністю досягнути поставлених цілей, передбачених законодавством, покращення надходжень в бюджет міста податків та зборів, покращення якості надання послуг  паркування. Дозволить реалізувати ПКМУ від 3 грудня 2009 р. №1342 «Про затвердження Правил паркування транспортних засобів» та постанови Кабінету Міністрів України від 02.03.2010 р. №258 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання майданчиків для платного паркування транспортних засобів»

 

Альтернатива 2

1

Не дозволяє повністю досягнути поставлених цілей, передбачених чинним законодавством, не буде покращення надходжень в бюджет міста податків та зборів. Не дозволить реалізувати ПКМУ від 3 грудня 2009 р. №1342 «Про затвердження Правил паркування транспортних засобів» та постанови Кабінету Міністрів України від 02.03.2010 р. №258 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання майданчиків для платного паркування транспортних засобів»

Альтернатива 3

1

Не дозволяє повністю досягнути поставлених цілей, передбачених чинним законодавством, не буде покращення надходжень в бюджет міста податків та зборів, не відбудеться покращення якості надання послуг паркування. Не дозволить реалізувати ПКМУ від 3 грудня 2009 р. №1342 «Про затвердження Правил паркування транспортних засобів» та постанови Кабінету Міністрів України від 02.03.2010 р. №258 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання майданчиків для платного паркування транспортних засобів»

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Упорядкування взаємовідносин між операторами паркування та виконавчим комітетом міської ради щодо порядку встановлення тарифів на послуги з користування майданчиків для платного паркування;

В результаті рентабельної діяльності оператора паркування, забезпечення стабільних надходжень до міського бюджету від сплати збору за місця для паркування транспортних засобів;

Забезпечення на території міста мережі майданчиків для платного паркування, що створить умови для збільшення пропускної спроможності проїжджої частини.

Буде забезпечено пільги для учасників бойових дій (за наявності посвідчення).

Для користувачів необхідність оплати вартості послуг з користування майданчиками для паркування

 

 Упорядкування паркування транспортних засобів.

Забезпечення стабільних надходжень до міського бюджету за допомогою, розвантаження центральної частини міста від легкового транспорту.

 

 

 

 

Альтернатива 2

Не прийняття рішення про встановлення тарифу не забезпечить надання власникам автотранспорту якісних кваліфікованих послуг паркування, а також має мету покращення естетичного вигляду та благоустрою міста.

 

 

Недоотримання в бюджет міста коштів через невстановлення розмірів тарифів до розміру економічно-обґрунтованих витрат, пов’язаних з наданням послуг паркування транспортних засобів

Не дозволить в повній мірі реалізувати постанови Кабінету Міністрів України від 02.03.2010 р. №258 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги  з утримання майданчиків для платного паркування транспортних засобів»

Альтернатива 3

Відміна сплати за паркування не забезпечить надання власникам автотранспорту якісних кваліфікованих послуг паркування, а також не сприятиме покращенню естетичного вигляду та благоустрою міста

Збільшення видатків місцевого бюджету через необхідність утримання паркувальних майданчиків

Відмова оператора від обслуговування майданчика паркування. Не дозволить реалізувати ПКМУ від 3 грудня 2009 р. №1342 «Про затвердження Правил паркування транспортних засобів» та постанови Кабінету Міністрів України від 02.03.2010 р. №258 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання майданчиків для платного паркування транспортних засобів»

 

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Альтернатива 1 дозволяє повністю досягнути поставлених цілей та реалізувати ПКМУ від 02.03.2010 р. №258 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання майданчиків для платного паркування транспортних засобів»

Проект фактично є єдиним для забезпечення вимог для встановлення  тарифів паркування в м.Надвірна відповідно до вимог чинного законодавства

Альтернатива 2

Альтернатива 2 не дозволить повністю досягнути поставлених цілей та реалізувати ПКМУ від 02.03.2010 р. №258 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання майданчиків для платного паркування транспортних засобів»

Х

Альтернатива 3

Альтернатива 3 не дозволить повністю досягнути поставлених цілей та реалізувати КПМУ від 02.03.2010 р. №258 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання майданчиків для платного паркування транспортних засобів»

Х

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми

Згідно з чинним законодавством України під час паркування на майданчику для платного паркування користувач сплачує вартість послуг з користування майданчиками для платного паркування згідно з тарифом, який встановлюється виконавчим комітетом Надвірнянської  міської ради відповідно до розрахунків операторів паркування, виконаних відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 2 березня 2010 року №258 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів» (зі змінами).

 У зв’язку з вищезазначеним, вирішення проблеми розроблення порядку встановлення тарифів на послуги з користування майданчиками для платного паркування в місті, створення умов захисту власників автотранспорту від необґрунтованого встановлення цін на надання послуг з паркування, шляхом встановлення тарифу на ці послуги для операторів паркування, пропонується шляхом прийняття відповідного рішення виконавчого комітету Надвірнянської міської ради.

Заходами, які необхідно здійснити для реалізації вказаних цілей, є:

1) погодження проекту рішення виконавчого комітету;

2) прийняття проекту рішенням виконавчого комітету.

VІ. Оцінка виконання вимог регуляторного акту залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Державне регулювання рішення не передбачає утворення нового структурного підрозділу. Орган, який несе витрати пов’язані з розробкою регуляторного акта, контролем за його виконанням, проведенням аналізу та заходів по відстеженню результативності регуляторного акта – управління економіки Надвірнянської міської ради.

Посадовими обов’язками спеціалістів управління економіки передбачено здійснення зазначеної діяльності, тобто додаткові витрати на адміністрування регулювання не передбачені.

Розрахунок витрат на адміністрування регулювання не здійснюється у зв’язку з відсутністю додаткових витрат на адміністрування регулювання.  

Розрахунок витрат на виконання вимог РА для суб’єктів великого і середнього підприємництва не проводиться у зв’язку із відсутністю таких суб’єктів господарювання на ринку даних послуг.

Розрахунок витрат на виконання вимог РА для суб’єктів  малого підприємництва наведено у додатку (М-тест).

VІІ. Обґрунтування запропонованого строку чинності регуляторного акта.

Потреби визначити строк дії даного акту не існує через невизначеність строків, протягом яких будуть існувати правовідносини, що регулюються цим актом.

Проте можливий вплив зовнішніх чинників, а саме, внесення змін до законодавчих і нормативно – правових актів, у зв’язку зі зміною умов виробничої діяльності та реалізації послуг, що не залежать від господарської діяльності операторів майданчиків для паркування, у тому числі в разі суттєвої зміни вартості паркувального обладнання. У такому разі регуляторний акт буде переглянуто із внесенням до нього відповідних змін або його скасуванням.

VІІІ. Визначення показників результативності дії регуляторного акта.

До показників результативності дії акту відносяться: обсяги зростання надходжень до місцевого бюджету за місця для паркування транспортних засобів міста Надвірна.

У відповідності до ч.5 ст.12 Закону України від 11.09.2003 №1160-IV «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень рішення визначається кількістю осіб, що ознайомляться з зазначеним рішенням в офіційних засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті Надвірнянської  міської ради за результатами оприлюднення.

ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта.

Відстеження результативності регуляторного акта здійснюватиметься шляхом:

  • проведення базового відстеження результативності регуляторного акта до дня набрання ним чинності;
  • проведення повторного відстеження результативності регуляторного акта здійснюватиметься через рік з дня набрання ним чинності.

Періодичні відстеження результативності цього рішення здійснюються один раз на три роки з дня набрання чинності.

Відстеження результативності регуляторного акту буде здійснюватися управлінням економічного розвитку міста Надвірнянської міської ради.

Начальник управління економіки

Тарас НОВОСЕЛЬСЬКИЙ

ТЕСТ малого підприємництва (М-Тест)

  1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання.

 

Порядковий номер

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1.

Робоча зустріч  із суб’єктом господарювання, яке буде уповноважене організовувати та провадити діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів на майданчиках для платного паркування у місті Надвірна (суб’єктом малого підприємництва)

 

2

Обґрунтування необхідності прийняття зазначеного проекту регуляторного акту

  1. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро – та малі):
  • кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання становить 2 (одиниці), у тому числі малого підприємництва 2 (одиниці);
  • питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100% (відповідно до таблиці «Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання»).
  1. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання:

Порядковий номер

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за 
п’ять років

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

80000,00*16 = 1280000,00

1280000,00

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати – витратні матеріали)

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

на даному етапі розрахувати не можливо

на даному етапі розрахувати не можливо

на даному етапі розрахувати не можливо

5

Інші процедури (уточнити), гривень

 

6

Разом, гривень

 

1280000,00

1280000,00

7

Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

1

8

Сумарно, гривень

 

1280000,00

0,00

1280000,00

 

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання, гривень

1. Витрати на отримання інформації про регуляторний акт (рішення виконавчого комітету міської ради):

Оціночно:

0,5год. *48,00грн. = 12,00 грн.

0,5год/24,00

0,5год/24,00

0,5год/120,00

10

Процедури організації виконання вимог

регулювання

Витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб’єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання

Оціночно:

1,0 год. *48,00 грн. = 48,00грн.

1,0 год./48,00

1,0 год./48,00

5 год/240,0

11

Процедури офіційного звітування

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

13

Інші процедури, гривень

14

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

72,00

72,00

360,00

15

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

2

16

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик “разом” Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

144,00

144,00

720,00

      

 

* Відповідно до статті 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» розмір мінімальної зарплати у 2024 році складає: у місячному розмірі – 8000 гривень; у погодинному розмірі – 48,00 гривень.

 

  Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

Запропонований регуляторний акт не передбачає утворення нового державного органу (або нового структурного підрозділу діючого органу).

Розрахунок бюджетних витрат на адміністрування регулювання здійснюється окремо для кожного відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування, що залучений до процесу регулювання.

Державний орган, для якого здійснюється розрахунок вартості адміністрування регулювання – Управління економічного розвитку міста Надвірнянської міської ради.

 

  1. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання:

 

Порядковий номер

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п’ять років

1

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання:

1280000,00 грн.

(дані рядка 8 пункту 3 цього додатку)

1280000,00 грн.

(дані рядка 8 пункту 3 цього додатку)

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

144,00 грн. (дані рядка 16 пункту 3 цього додатка)

720,00 грн.

(дані рядка 16 пункту 3 цього додатка)

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого  регулювання

1280144,00 грн.

(сума рядків 1 та 2 цієї таблиці)

1280720,00грн.

(сума рядків 1 та 2 цієї таблиці)

4

Бюджетні витрати  на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

 

 

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

1280144,00 грн.

(сума рядків 3 та 4 цієї таблиці)

1280720,00грн.

(сума рядків 3 та 4 цієї таблиці)

 

  1. Розроблення корегуючи (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання.

Розроблення коригуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання не передбачається.

Примітка: розрахунок витрат наведений вище є орієнтовним, точні суми витрат на даному етапі обрахувати не можливо.

Начальник управління економіки

Тарас НОВОСЕЛЬСЬКИЙ

HomeCategoriesWishlistAccount
Search