НАДВІРНЯНСЬКА МІСЬКА РАДА
ІВАНО – ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСТЬ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від 27 лютого 2025 року
№ 34
Про організацію роботи щодо реєстрації актів цивільного стану в управлінні надання адміністративних послуг Надвірнянської міської ради
На виконання вимог Закону України «Про адміністративні послуги», підпункту 5 пункту «б» частини 1 статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», підпункту 3 частини 1 статті 4, частини 2 статті 6 та статті 18 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», пункту 3.2 розділу ІІІ Порядку ведення обліку і звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також їх зберігання, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 29.10.2012 № 1578/5, Положення про управління надання адміністративних послуг Надвірнянської міської ради, затвердженого рішенням сесії Надвірнянської міської ради від 24.12.2020 № 45-3/2020, згідно рішення виконавчого комітету Надвірнянської міської ради від 28.08.2024 № 216 «Про відповідальних осіб за державну реєстрацію актів цивільного стану та зберігання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану», відповідно до частини 3 статті 52 та частини 6 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради
вирішив:
- Затвердити опис номерної гербової печатки для використання управлінням надання адміністративних послуг Надвірнянської міської ради під час оформлення документів/документації у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, згідно з додатком 1.
- Передати гербові печатки посадовим особам управління надання адміністративних послуг Надвірнянської міської ради для використання в роботі та належного зберігання, згідно з додатком 2.
- Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Ярослава Гундяка.
Міський голова
Зіновій АНДРІЙОВИЧ
Міський голова
Зінові АНДРІЙОВИЧ