НАДВІРНЯНСЬКА МІСЬКА РАДА
ІВАНО – ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСТЬ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 24 лютого 2021 року

№ 29

Про затвердження графіків роботи управління надання адміністративних послуг Надвірнянської міської ради

Керуючись законом України “Про адміністративні послуги”, рішенням Надвірнянської міської ради від 24.12.2020 № 45-3/2020  “Про створення управління надання адміністративних послуг Надвірнянської міської ради, затвердження положення про управління надання адміністративних послуг та вжиття заходів щодо його державної реєстрації”, Регламентом управління надання адміністративних послуг Надвірнянської міської ради, статтями 51, 52, 54  Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, з метою надання якісних адміністративних послуг населенню територіальної громади, виконавчий комітет міської ради

в и р і ш и в:

1. Затвердити графік роботи управління надання адміністративних послуг Надвірнянської міської ради та графік прийому суб’єктів звернень управлінням надання адміністративних послуг Надвірнянської міської ради (додаток 1).

2. Затвердити графік роботи віддалених робочих місць адміністраторів управління надання адміністративних послуг Надвірнянської міської ради та графік прийому суб’єктів звернень віддаленими робочими місцями адміністраторів управління надання адміністративних послуг Надвірнянської міської ради (додаток 2).

3. Організацію виконання рішення покласти на начальника управління надання адміністративних послуг Надвірнянської міської ради Мацько М.Д.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Гундяка Я.В.

Міський голова

Андрійович З. М.

Міський голова
Андрійович З. М.

HomeCategoriesWishlistAccount
Search