НАДВІРНЯНСЬКА МІСЬКА РАДА
ІВАНО – ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСТЬ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 09 червня 2022 року

№ 48

Про внесення змін до рішення виконкому від 24.02.2021№27 «Про відповідальних осіб за державну реєстрацію актів цивільного стану та зберігання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану»

Відповідно до п. 3.2 та п. 3.3 розділу ІІІ Порядку ведення обліку і звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також їх зберігання, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 29.10.2012 №1578/5, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України від 02.11.2012 №1845/22157 та Положення про управління надання адміністративних послуг, затвердженого рішенням сесії Надвірнянської міської ради від 24.12.2020 №45-3/2020, виконавчий комітет міської ради

вирішив:

  1. Внести зміни в п. 2 рішення виконавчого комітету Надвірнянської міської ради від 24.02.2021 № 27 «Про відповідальних осіб за державну реєстрацію актів цивільного стану та зберігання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану» виклавши його в наступній редакції:
    « 2. На час відсутності адміністратора відділу адміністративних послуг управління надання адміністративних послуг Надвірнянської міської ради Савуляк Лесі Романівни відповідальність за державну реєстрацію актів цивільного стану та зберігання бланків свідоцтв покласти на адміністратора відділу соціальних послуг Надвірнянської міської ради Савчук Мирославу Богданівну».
  2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Я. Гундяка.

Міський голова

Зіновій АНДРІЙОВИЧ

Міський голова
Андрійович З. М.

HomeCategoriesWishlistAccount
Search