НАДВІРНЯНСЬКА МІСЬКА РАДА
ІВАНО – ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСТЬ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 28 серпня 2024 року

№ 216 

Про відповідальних осіб за державну реєстрацію актів цивільного стану та зберігання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану

Відповідно до  п. п. 5  п.“б”  ч. 1  ст. 38  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», п. 3. ч. 1 ст. 4  та  ч. 2 ст. 6 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014  № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг», Порядку ведення обліку і звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також їх зберігання, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 29.10.2012 № 1578/5, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України від 02.11.2012 № 1845/22157 та Положення про управління надання адміністративних послуг Надвірнянської міської ради, затвердженого рішенням сесії Надвірнянської міської ради від 24.12.2020 № 45-3/2020, в зв’язку із кадровими змінами, виконавчий комітет міської ради

вирішив:
  1. Відповідальність за державну реєстрацію актів цивільного стану покласти на адміністратора відділу адміністративних послуг управління надання адміністративних послуг Надвірнянської міської ради Савуляк Лесю Романівну та адміністратора відділу соціальних послуг управління надання адміністративних послуг Надвірнянської міської ради Савчук Мирославу Богданівну.
  2. Відповідальність за зберігання бланківсвідоцтв покласти на адміністратора відділу адміністративних послуг управління надання адміністративних послуг Надвірнянської міської ради Савуляк Лесю Романівну. 

На час відсутності адміністратора відділу адміністративних послуг управління надання адміністративних послуг Надвірнянської міської ради Савуляк Лесі Романівни відповідальність за зберігання бланків свідоцтв покласти на адміністратора відділу соціальних послуг управління надання адміністративних послуг Надвірнянської міської ради Савчук Мирославу Богданівну.

  1. Відповідальність за державну реєстрацію актів цивільного стану та зберігання бланків свідоцтв покласти на адміністраторів у віддалених робочих місцях відділу адміністративних послуг управління надання адміністративних послуг Надвірнянської міської ради:

         – Космірак Іванну Василівну;

         – Янцюк Юлію Михайлівну;

         – Лучин Іванну Михайлівну;

         – Атамась Наталію Романівну; 

         – Насадюк Христину Любомирівну;

         – Івасик Оксану Степанівну;

         – Стефановську Людмилу Василівну;

         – Попович Галину Михайлівну;

         – Василаш Галину Миколаївну. 

 На період перебування у відпустці (догляд за дитиною до досягнення нею трирічного віку)  Василаш Галини Миколаївни  відповідальність за державну реєстрацію актів цивільного стану та зберігання бланків свідоцтв  покласти на адміністратора у віддаленому робочому місці відділу адміністративних послуг управління надання адміністративних послуг Надвірнянської міської ради Юрчило Наталію Іванівну.

  1. Вважати такими, що втратили чинність рішення виконавчого комітету Надвірнянської міської ради від 24.02.2021 № 27 «Про відповідальних осіб за державну реєстрацію актів цивільного стану та зберігання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану»,  від 09.06.2022 року №48 «Про внесення змін до рішення виконкому від 24.02.2021 №27 «Про відповідальних осіб за державну реєстрацію актів цивільного стану та зберігання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану»,  від 29.03.2023 року № 48 «Про внесення змін до рішення виконкому від 24.02.2021 №27 «Про відповідальних осіб за державну реєстрацію актів цивільного стану та зберігання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану».
  2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Ярослава Гундяка.

Міський голова

Зіновій АНДРІЙОВИЧ

Міський голова
Зінові АНДРІЙОВИЧ

HomeCategoriesWishlistAccount
Search