УКРАЇНА
НАДВІРНЯНСЬКА МІСЬКА РАДА
ІВАНО – ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСТЬ
восьмого скликання
(дванадцята сесія)
РІШЕННЯ
від 21 жовтня 2021 року
№ 653-12/2021
Про надання дозволу на розміщення тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності з продажу непродовольчих товарів на вулиці Визволення (біля входу в парк ім.Франка) в місті Надвірна, ФОП Козачок С.Д.
Розглянувши заяву ФОП Козачок Світлани Дмитрівни, щодо надання дозволу на розміщення тимчасової споруди (з подальшим блокуванням до проектних тимчасових споруд, загальною кількістю сім тимчасових споруд) для провадження підприємницької діяльності з продажу непродовольчих товарів на вулиці Визволення (біля входу в парк ім.Франка) в місті Надвірна (20,0 кв.м.), керуючись ст.28 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”, ст.26, 29, 60 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №244 від 21.10.2011 року “Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності”, міська рада
вирішила:
- Надати дозвіл ФОП Козачок Світлані Дмитрівні на розміщення тимчасової споруди (№1 з подальшим блокуванням до проектних тимчасових споруд, загальною кількістю сім тимчасових споруд) для провадження підприємницької діяльності з продажу непродовольчих товарів на вулиці Визволення (біля входу в парк ім.Франка) в місті Надвірна (20,0 кв.м.), на термін три роки.
- Укласти із ФОП Козачок С.Д. договір щодо пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою (на право тимчасового користування окремими конструктивними елементами благоустрою) для встановлення тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності з продажу непродовольчих товарів площею 20,0 кв.м на вулиці Визволення (біля входу в парк ім.Франка) в місті Надвірна, на термін три роки. Плату за користування місцем для розміщення тимчасової споруди встановити у грошовому розмірі 12% від нормативно-грошової оцінки земельної ділянки (розрахунок плати є невід’ємною частиною договору). У п’ятиденний строк після укладення надати копію договору відповідному органу державної податкової служби.
- Зобов’язати ФОП Козачок С.Д. протягом трьох місяців, з дня прийняття цього рішення, звернутись в управління архітектури та містобудування Надвірнянської міської ради через центр надання адміністративних послуг з заявою щодо оформлення паспорта прив’язки ТС, до якої додається:
- схема розміщення ТС з нанесеними існуючими інженерними мережами;
- ескізи фасадів ТС у кольорі М 1:50 (для стаціонарних ТС), які виготовляє суб’єкт господарювання, який має у своєму складі архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат, або архітектор, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат;
- технічні умови щодо інженерного забезпечення (за наявності), отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж.
- Зобов’язати ФОП Козачок С.Д. забезпечити:
- дотримання належного експлуатаційного стану та естетичного вигляду ТС, санітарного стану прилеглої території по периметру 10 м земельної ділянки для встановлення тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності та правил благоустрою;
- встановити урни для сміття біля тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності та на прилеглій території;
- укласти угоду із КП “Надвірнакомунсервіс” на вивіз та утилізацію твердих побутових відходів;
- забезпечити об’єкт електроенергією при обов’язковому погодженні з філією Надвірнянський РЕМ;
- після завершення робіт провести комплексний благоустрій прилеглої території.
- Встановити, що у разі невиконання ФОП Козачок С.Д. вимог пунктів 2, 3 цього рішення у визначений строк, вказане рішення втрачає чинність.
- Попередити ФОП Козачок С.Д. про те, що у випадку недотримання вимог п.2,3,4 цього рішення, її буде притягнуто до адміністративної відповідальності, дане рішення буде відмінене, а тимчасова споруда буде демонтована.
- Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань промисловості, підприємництва, інвестицій, містобудування та архітектури (голова комісії Турів В.Ф.).
Міський голова
Андрійович З. М.
Міський голова
Андрійович З. М.