УКРАЇНА
НАДВІРНЯНСЬКА МІСЬКА РАДА
ІВАНО – ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСТЬ
восьмого скликання
(друга сесія)
РІШЕННЯ
від 08 грудня 2020 року
№ 17-2/2020
Про затвердження структури, штатного розпису Надвірнянської міської ради
Керуючись Законами України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, Постановою Кабінету міністрів України від 09.03.2006 №268 “Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів”, Положення про порядок розробки проектів нормативно-правових актів у Надвірнянській міській раді та її виконавчому комітеті, затвердженого рішенням виконавчого комітету №503 від 01.12.2011, міська рада
вирішила:
- Затвердити структуру Надвірнянської міської ради з 01 січня 2021 року:
№
з/п
Найменування посади Чисельність прац. 1 Міський голова 1 2 Секретар міської ради 1 3 Заступник міського голови міського голови з питань фінансово-економічного і соціального розвитку 1 4 Заступник міського голови з питань інфраструктури та житлово-комунального господарства 1 5 Заступник міського голови з питань освіти, соціального захисту, охорони здоров’я, культури і спорту 1 6 Керуючий справами виконавчого комітету 1 7 Старости 9 8 УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІКИ начальник управління 1 8.1 ВІДДІЛ ІНВЕСТИЦІЙ ТА ПРОМИСЛОВОСТІ заступник начальника управління, начальник відділу 1 головний спеціаліст 1 8.2 ВІДДІЛ РОЗПОРЯДЖЕННЯ МАЙНОМ начальник відділу 1 головний спеціаліст , фахівець з публічних закупівель 1 провідний спеціаліст 1 8.3 ВІДДІЛ ТОРГІВЛІ, ТРАНСПОРТУ І АПК начальник відділу 1 головний спеціаліст 1 провідний спеціаліст 1 9 УПРАВЛІННЯ МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ начальник управління, головний архітектор 1 9.1 ВІДДІЛ З НАДАННЯ АДМІНПОСЛУГ У СФЕРІ МІСТОБУДІВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ заступник начальника управління, начальник відділу 1 головний спеціаліст 1 9.2 ВІДДІЛ МІСТОБУДІВНОГО КАДАСТРУ начальник відділу 1 головний спеціаліст 1 10 ВІДДІЛ ДЕРЖАВНОГО АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНОГО КОНТРОЛЮ начальник відділу 1 головний спеціаліст 1 11 ВІДДІЛ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ начальник відділу 1 державний реєстратор 2 12 УПРАВЛІННЯ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА ЗВІТНОСТІ МІСЬКОЇ РАДИ начальник управління 1 головний спеціаліст 1 провідний спеціаліст 1 спеціаліст І-ї категорії 1 13 ВІДДІЛ МОЛОДІ І СПОРТУ начальник відділу 1 головний спеціаліст 1 14 ВІДДІЛ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я начальник відділу 1 головний спеціаліст 1 15 СЕКТОР З ПИТАНЬ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ВЗАЄМОДІЇ З ПРАВООХОРОННИМИ ОРГАНАМИ завідувач сектору 1 спеціаліст І-ї категорії 1 16 ЮРИДИЧНИЙ ВІДДІЛ начальник відділу 1 головний спеціаліст 1 спеціаліст І-ї категорії 2 17 УПРАВЛІННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ начальник управління 1 17.1 ВІДДІЛ ЗЕМЛЕВПОРЯДКУВАННЯ заступник начальника управління, начальник відділу 1 провідний спеціаліст землевпорядник 5 17.2 ВІДДІЛ ЗЕМЛЕУСТРОЮ ТА ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ начальник відділу 1 провідний спеціаліст 1 17.3 СЕКТОР ПРИВАТИЗАЦІЇ ТА ОРЕНДНИХ ВІДНОСИН завідувач сектору 1 головний спеціаліст 1 18 СЕКТОР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ РАДИ завідувач сектору 1 провідний спеціаліст 1 19 ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ начальник відділу 1 головний спеціаліст,секретар міського голови 1 діловод (старостинські округи) 8 19.1 СЕКТОР ПО РОБОТІ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ТА РОЗПОРЯДЧИМИ ДОКУМЕНТАМИ завідувач сектору(звернення громадян) 1 головний спеціаліст по роботі з розпорядчими документами 1 головний спеціаліст з ведення контролю 1 19.2 СЕКТОР ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ завідувач сектору (документальне забезпечення) 1 головний спеціаліст (архівна справа) 1 головний спеціаліст (квартирний облік) 1 20 ВІДДІЛ ТЕХНІЧНОГО ТА ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ начальник відділу, системний адміністратор 1 уповноважена особа по роботі з оприлюднення відкритих даних, головний спеціаліст 1 провідний спеціаліст з інформаційної політики 2 21 СЕКТОР КАДРОВОЇ РОБОТИ завідувач сектору 1 провідний спеціаліст 1 22 ВІДДІЛ ГОСПОДАРСЬКОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ начальник відділу 1 водій 1 техпрацівник 9 ВИКОНАВЧІ ОРГАНИ РАДИ У СТАТУСІ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ ПУБЛІЧНОГО ПРАВА 23 УПРАВЛІННЯ ФІНАНСІВ начальник управління фінансів 1 головний бухгалтер 1 23.1 ВІДДІЛ ДОХОДІВ І ФІНАНСІВ ГАЛУЗЕЙ ВИРОБНИЧОЇ СФЕРИ заступник начальника управління, начальник відділу 1 головний спеціаліст 1 23.2 БЮДЖЕТНИЙ ВІДДІЛ начальник відділу 1 головний спеціаліст 1 провідний категорії 1 24 УПРАВЛІННЯ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ начальник управління 1 головний бухгалтер 1 24.1 ВІДДІЛ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ заступник начальника управління, начальник відділу 1 адміністратор 4 адміністратор (віддалені робочі місця) 9 24.2 ВІДДІЛ ОФОРМЛЕННЯ ТА ВИДАЧІ ПАСПОРТІВ начальник відділу 1 адміністратор 3 24.3 ВІДДІЛ РЕЄСТРАЦІЙНИХ ПОСЛУГ начальник відділу 1 адміністратор 1 прибиральник службових приміщень 1 24.4 ВІДДІЛ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ начальник відділу 1 адміністратор 2 25 УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ начальник управління 1 25.1 ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ начальник відділу 1 головний спеціаліст 2 25.2 СЕКТОР ТУРИЗМУ І РЕКРЕАЦІЇ завідувач сектору 1 головний спеціаліст 1 25.3 ЦЕНТРАЛІЗОВАНА БУХГАЛТЕРІЯ Головний бухгалтер 1 інженер з охорони праці 1 провідний бухгалтер 5 уповноважена особа з питань публічних закупівель 1 26 ОФІС СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ начальник 1 головний бухгалтер 1 26.1 ВІДДІЛ СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ) заступник начальника офісу, начальник відділу 1 фахівець 1 соціальний працівник 1,5 перукар 1 соціальний робітник 8 прибиральник службових приміщень 0,5 26.2 МІСЬКИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ директор 1 провідні фахівці із соціальної роботи 4 26.2.1 СЕКТОР СПІВПРАЦІ З УЧАСНИКАМИ БОЙОВИХ ДІЙ завідувач сектору 1 спеціаліст 1 26.3 ВІДДІЛ У СПРАВАХ ДІТЕЙ начальник відділу 1 26.3.1 СЕКТОР З ПИТАНЬ УСИНОВЛЕННЯ, ОПІКИ, ПІКЛУВАННЯ ТА СІМЕЙНИХ ФОРМ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ завідувач сектору 1 головний спеціаліст 1 26.3.2 СЕКТОР З ПИТАНЬ БЕЗПРИТУЛЬНОСТІ, БЕЗДОГЛЯДНОСТІ ТА ЗАХИСТУ ПРАВ ДІТЕЙ завідувач сектору 1 головний спеціаліст 1 26.4 ВІДДІЛ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ начальник відділу 1 провідний спеціаліст 2 27 УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ начальник управління 1 заступник начальника управління 1 головний спеціаліст 6 спеціаліст 1 27.1 СЕКТОР ПРАКТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ В УСТАНОВАХ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ керівник сектору 1 провідний фахівець сектору 1 27.2 ГРУПА ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ керівник групи 1 інженер 4 водій 1 прибиральник 1 завідувач складом 1 27.3 ЦЕНТРАЛІЗОВАНА БУХГАЛТЕРІЯ Головний бухгалтер 1 Заступник головного бухгалтера 1 Фахівці (бухгалтер) 8 27.4 ГРУПА ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ, ПРОВЕДЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ТА ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГ керівник групи, економіст 1 фахівець з публічних закупівель 1 юрист 1 28 УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ начальник управління 1 28.1 ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА СПІВПРАЦІ З ОСББ начальник відділу 1 провідний спеціаліст 1 спеціаліст І-ї категорії 1 28.2 ВІДДІЛ БУДІВНИЦТВА ТА ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ заступник начальника управління, начальник відділу 1 інженер-проектувальник 2 спеціаліст-енергоменеджер 1 28.3 ВІДДІЛ БЛАГОУСТРОЮ ТА ОХОРОНИ ДОВКІЛЛЯ начальник відділу 1 провідний спеціаліст (інспектор) 2 28.4 ВІДДІЛ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА ВИКОНАННЯ ДОГОВОРІВ І ЗАКУПІВЕЛЬ начальник відділу, головний бухгалтер 1 фахівець з публічних закупівель 1 головний спеціаліст (юрисконсульт з укладання договорів) 1 - Затвердити штатний розпис Надвірнянської міської ради та її структурних підрозділів на 2021 рік.
- Встановити посадові оклади (із врахуванням 25% гірських) у відповідності до додатків 50,51 Постанови Кабінету міністрів України від 09.03.2006 №268 “Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів” та Наказу Міністерства праці України від 02.10.1996 № 77 “Про умови оплати праці робітників, зайнятих обслуговуванням органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, органів прокуратури, судів та інших органів”.
- Здійснювати преміювання усіх працівників міської ради та надання їм матеріальної допомоги на оздоровлення та вирішення соціально-побутових питань відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №268 від 09.03.2006 “Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів” та Положення про порядок преміювання, надбавки та надання матеріальної допомоги працівникам Надвірнянської міської ради.
- Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань планування, бюджету, майна і власності (голова комісії Новосельський Т.В.).
Міський голова
Андрійович З. М.
Міський голова
Андрійович З. М.
Чинний Внесено зміни
До даного рішення внесено зміни рішенням міської ради:
від 11.02.2021 № 127-5/2021
від 25.03.2021 № 220-6/2021
від 03.06.2021 № 331-9/2021