НАДВІРНЯНСЬКА МІСЬКА РАДА
ІВАНО – ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСТЬ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 28 січня 2021 року

№ 5

Про підсумки розгляду звернень громадян, які надійшли в міську раду в 2020 році

Розглянувши інформацію по стан розгляду звернень громадян, які надійшли в Надвірнянську міську раду в 2020 році, відповідно до основних положень Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, виконком міської ради  

в и р і ш и в :

1. Інформацію щодо стану розгляду звернень громадян, які надійшли в міську раду в  2020 році прийняти до відома, додається.

2. Відповідальним спеціалістам організаційного відділу міської ради:

– здійснювати постійний контроль за виконанням основних положень;

– Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” в міській раді ;

посилити контроль за розглядом звернень, що надійшли на виконання до міської ради від органів влади вищого рівня, “гарячої” телефонної лінії Урядового контактного центру. Інформувати керівництво міської ради про факти несвоєчасного подання відповідей відповідальними виконавцями та проявами формального підходу до розгляду питань, порушуваних заявниками;

– двічі на місяць інформувати міського голову про стан розгляду в міській раді;

– посилити вимогливість до працівників міської ради за дотриманням вимог Закону  України “Про звернення громадян” в частині термінів їх розгляду;

– щоквартально проводити аналіз стану розгляду звернень громадян, про результати інформувати міського голову.

3.Відповідальним працівникам міської ради:

– забезпечувати виконання Закону України “Про звернення громадян”, актів Президента України, доручень Кабінету Міністрів України щодо звернень громадян;

– не допускати порушення термінів розгляду звернень громадян та надавати у встановлені законом терміни вичерпні, аргументовані письмові відповіді авторам звернень за наслідками їхнього розгляду;

– забезпечити кваліфікований, неупереджений і об’єктивний розгляд звернень з метою вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників. Виключити при розгляді звернень громадян прояви формалізму та бюрократії. Вжити всіх заходів щодо скорочення кількості повторних та колективних звернень, а також звернень до органів державної влади вищого рівня;

– у роботі із зверненнями громадян відповідально ставитись до вирішення проблем, з якими звертаються учасники АТО, ветерани війни та праці, інваліди, інші непрацездатні особи, багатодітні сім’ї, одинокі матері, особи, які постраждали від аварії на ЧАЕС та інші особи, які потребують соціального  захисту та підтримки.

4. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання рішення покласти на організаційний відділ міської ради.

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами міської ради Антонюка О.Б.

Міський голова

Андрійович З. М.

Міський голова
Андрійович З. М.