До проекту

Положення про електронний сервіс реєстрації дітей у чергу до закладів дошкільної освіти Надвірнянської територіальної громади

I. Визначення проблеми

Основною проблемою, яку пропонується розв’язати шляхом прийняття цього рішення, є відсутність встановленого порядку загальної електронної реєстрації дітей для влаштування в заклади дошкільної освіти Надвірнянської територіальної громади.

Відсутність такого порядку перешкоджає рівності умов для кожної дитини на здобуття дошкільної освіти, реалізації її здібностей, талантів та всебічного розвитку.

Положення про порядок загальної електронної реєстрації дітей для влаштування їх у дошкільні навчальні заклади розроблене на підставі Законів України «Про дошкільну освіту», «Про доступ до публічної інформації», Положення про дошкільний навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 р. №305.

Цей документ, підготовлений у відповідності до ст.8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності» та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 №308 зі змінами внесеними постановою КМУ № 1151 від 16.12.2015 року містить обґрунтування необхідності державного регулювання шляхом прийняття даного регуляторного акту Положення про електронний сервіс реєстрації дітей у чергу до закладів дошкільної освіти Надвірнянської територіальної громади.

Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:

Групи (підгрупи)ТакНі
Громадяни+ 
Держава+ 
у тому числі суб’єкти малого підприємництва+ 

II. Цілі державного регулювання

Метою запровадження електронного сервісу реєстрації дітей у чергу до закладів дошкільної освіти Надвірнянської територіальної громади є:

  • спрощення процедури обліку дітей до поступлення у ЗДО Надвірнянської територіальної громади;
  • забезпечення рівності умов кожної дитини для повної реалізації її здібностей, таланту, всебічного розвитку;
  • забезпечення доступу до інформації про ЗДО, що є у комунальній власності Надвірнянської територіальної громади;
  • запровадження єдиного підходу щодо влаштування дітей у ЗДО Надвірнянскої територіальної громади;
  • здійснення обліку дітей, які мають відвідувати ЗДО Надвірнянскої територіальної громади;
  • забезпечення прозорості і доступності щодо влаштування дітей у ЗДО Надвірнянської територіальної громади.

Запровадження електронного сервісу реєстрації дітей у чергу до закладів дошкільної освіти Надвірнянської територіальної громади дасть можливість врегулювати питання єдиного підходу у процесі зарахування дітей до ЗДО громади, спростить процедуру обліку дітей дошкільного віку, які бажають бути влаштовані у ЗДО Надвірнянської територіальної громади.

Регуляторний акт приймається відповідно Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», на виконання ст.ст.7,13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»

III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

  1. Визначення альтернативних способів.
    Вид альтернативиОпис альтернативи
    Альтернатива 1 – Залишити без змін існуючий спосіб реєстрації дітей до закладів дошкільної освітиНе дозволить досягнути цілей державного регулювання оскільки, ця альтернатива є неприйнятною, у цьому випадку будуть відсутні єдиний системний підхід у зарахуванні дітей у закладів дошкільної освіти Надвірнянської громади та доступ до інформації про заклади дошкільної освіти Надвірнянської територіальної  громади, можливі зловживання при влаштуванні дітей до вищезазначених закладів.
    Альтернатива 2 – Прийняття запропонованого рішенняЦя альтернатива є найбільш прийнятною, оскільки, запропоноване рішення упорядкує відносини щодо влаштування дітей до закладів дошкільної освіти, що є у комунальній власності громади.

    Надалі Альтернатива 1 не розглядатиметься, оскільки вона є недоцільною та не дозволить досягнути визначених цілей регулювання.

  2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей.

    Оцінка впливу на сферу інтересів Надвірнянської міської ради

    Вид альтернативиВигодиВитрати
    Альтернатива 1
    Альтернатива 2
    • удосконалення процесу реєстрації дітей у чергу до закладів дошкільної освіти Надвірнянської територіальної громади;
    • створення єдиного електронного сервісу реєстрації дітей у чергу до закладів дошкільної освіти Надвірнянської територіальної громади
    • витрати робочого часу спеціалістів міської ради на розробку регуляторного акта;
    • витрати на публікацію регуляторного акта в місцевих засобах масової інформації.

    Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

    Вид альтернативиВигодиВитрати
    Альтернатива 1
    Альтернатива 2
    • задоволення потреб мешканців Надвірнянської територіальної громади;
    • забезпечення рівності умов кожної дитини для повної реалізації її здібностей, таланту, всебічного розвитку дитини;
    • забезпечення прозорості і доступності щодо влаштування дітей у ЗДО Надвірнянської територіальної громади.

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

За результатами опрацювання альтернативних способів досягнення цілей регулювання здійснено вибір оптимального альтернативного способу з урахуванням системи бальної оцінки ступеня досягнення визначених цілей.

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)Бал результативності  (за чотирибальною системою оцінки)Коментарі щодо присвоєння відповідного бала
Альтернатива 1 – Залишити без змін існуючий спосіб реєстрації дітей до закладів дошкільної освіти1Не дозволить досягнути визначених цілей регулювання.
Альтернатива 2 – Прийняття запропонованого рішення5Такий спосіб є найбільш ефективним з огляду на те, що запропоноване рішення упорядкує відносини щодо влаштування дітей до закладів дошкільної освіти, що є у комунальній власності громади.

V.Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

  • механізм, закладений в основу проєкту рішення полягає у створенні організаційних та правових підстав для визначення порядку загальної територіальної електронної реєстрації дітей у заклади дошкільної освіти громади, єдиних правил реалізації суб’єктами свого права на здобуття дошкільної освіти, забезпечення правильності та прозорості реєстрації дітей до ЗДО Надвірнянської територіальної громади.
  • ознайомлення мешканців та працівників закладів дошкільної освіти з даним регуляторним актом, шляхом розміщення його в засобах масової інформації та на веб-сторінці Надвірнянської міської ради.

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні впроваджувати або виконувати ці вимоги

Реалізація регуляторного акту не потребує додаткових фінансових, матеріальних та інших витрат від органів місцевого самоврядування.

VIІ. Обгрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Регулювання реєстрації дітей до закладів дошкільної освіти Надвірнянської територіальної громади згідно з даним проєктом регуляторного акта планується здійснювати на постійній основі до прийняття органами законодавчої влади відповідних змін до процедури реєстрації дітей до закладів дошкільної освіти.

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Оцінка результатів реалізації цього рішення буде визначатися аналізом застосування Положення про електронний сервіс реєстрації дітей у чергу до закладів дошкільної освіти Надвірнянської територіальної громади, його впливу на відносини громади міста з Надвірнянською міською радою, закладами дошкільної освіти.

IХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Базове відстеження показників результативності рішення міської ради буде відстежуватись після набуття ним чинності.

Повторне відстеження результативності буде здійснюватись через рік після проведення базового відстеження.

Періодичні відстеження результативності будуть здійснюватись раз на кожні три роки, починаючи від дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності.

Метод проведення відстеження результативності – статистичний. Відстеження результативності здійснюватиметься на підставі статистичних даних.

Секретар міської ради

Т. М. ПЕКАРСЬКИЙ

Секретар міської ради
Т. М. Пекарський

HomeCategoriesWishlistAccount
Search